Ekonomika
Manipulační technika
Včelařský svěrák
Plastový medomod
Nová varianta rámků
Panensky med, plastevnice
Výroba úlů , ekologie
          Kontakt : vojtech.bernatek@seznam.cz

          

                              TOPlist

 
 

 Nejsem sám, kdo má problémy s páteří a komu činí problémy zvedat těžší předměty. Toto zařízení mi umožnilo, že mohu ve svých zájmech jako je třeba včelaření atd.pokračovat dál. Nápad řeší např. vykládaní a nakládaní materiálu z osobního auta, nebo přívěsného vozíku. Rovněž se dá využít při všech manipulacích s úly při včelaření.Jednoduchým pojízdným vřetenovým jeřábem na káře si rychle a bez problému z auta vše odvezu, ale i s úly mohu manipulovat jak potřebuji.

Je řešen tak, aby se dal použít i ve svahu.Třetí malé pojezdové kolečko natočím příčně, jako brzdu proti ujetí, klikou dám rameno jeřábu do vodorovné polohy, a další klikou zvedám zavěšený předmět.  Uchycení nástavku mi trvá několik vteřin, aniž bych nějak upravoval úly pro uchycení. Použil jsem dvě kola ze starého bicyklu . Při zvedání je možno pláštěm kol se opřít o nárazník auta, nebo při práci u včel.je opatřen odkládacím stolíkem, který si dám do výšky tak, abych se nemusel namáhat s rámky . Rámky s medem si odvezu na vytáčení. Přivezu cukr atd. Využít lze v malých dílnách místo vysokozdvižného vozíku.Jenom ještě najít výrobce! Pokračováno na www.vcelarstvi.nazory.cz         Video: http://www.youtube.com/watch?v=55nCxgDe0J4

 
 

 

     .               

Přeprava materiálu upraveným Motúčkem.
Popis
Značné snížení námahy při přepravě materiálů.Elektropohon /12V/ na předním kole.
 
http://nd05.jxs.cz/793/208/5e3876db62_84860078_o2.jpg

http://youtu.be/g2KlFkk9QdM